piątek, 19 września 2014

Liebster Award I

Zostałam nominowana przez jedną blogerkę, która prowadzi cudownego bloga, naprawdę! Dziękuję Ci za to, szczerze mówiąc, myślałam, że zostanę nominowana trochę później lub w ogóle. Także niżej są odpowiedzi na pytania, moje pytania oraz nominowane blogi. Nie możecie mnie nominować, ale jestem pewna, że jest wiele świetnych blogów, które czytacie. Pytania sobie skopiujcie i odpowiedzcie na nie tak jak ja.

~


Pytania, a odpowiedzi na nie (mam nadzieję) znajdę na Waszych blogach:
1. Wzorujesz się na kimś, czymś, gdy piszesz swoje opowiadanie?
2. Czy każda z postaci wykreowanych przez Ciebie ma jakąś twoją cechę charakteru lub wyglądu? Jeśli tak to jaką?
3. Lubisz słuchać muzyki, gdy tworzysz? Nastraja Cię ona do tego? Jaka piosenka jest na ten moment dla Ciebie najważniejsza?
4. Od jak dawna piszesz opowiadania?
5. Lubisz pisać? Co sprawia Ci w tym prawdziwą przyjemność?
6. Dlaczego akurat tak nazywa się bohater twojej powieści?
7. Co czujesz wlewając cząstkę swojej duszy na papier?
8. Czym muszą się wyróżniać powieści, które czytasz?
9. Zabrakło Ci kiedyś weny do pisania?
10. I nie wiem jakie może być dziesiąte, może: Ulubiony smak lodów?


Odpowiedzi na pytania świetnej blogerki, która mnie nominowała:

1. Skąd wziął się pomysł na historię, którą piszesz?
No to tak, miała to być tajemnica, ale skoro już pytasz. Kiedyś przyśnił mi się fragment mojej powieści, zapamiętałam go sobie, a potem dorabiałam przed snem kontynuację. Gdy doszłam do końca, stwierdziłam, że to tak krótkie trochę i w czasie kolejnych wieczorów dobudowywałam wcześniejsze zdarzenia. Taki oto pomysł wykwitł w mojej głowie i zamierzam go w stu procentach zrealizować.

2. Czy opowiadanie, które piszesz jest, Twoim pierwszym, czy pisałaś już wcześniej?
Pisałam już wcześniej, ale to raczej nic nie znaczące historie. W klasach jeden-trzy w podstawówce co tydzień musieliśmy pisać krótkie opowiadania, robiłam to niechętnie, bo zwyczajnie mnie to nudziło. Wierszy nigdy nie pisałam, nie umiem. A w szóstej klasie wystartowałam w konkursie na opowiadania o aniołach, napisałam je dość szybko, ale nie zajęłam imponującego miejsca. Teraz piszę od wakacji w Chorwacji, a wena na dalsze części raczy mnie wielkimi zasobami i mam wrażenie, że na razie nie będzie chciała mnie opuścić.

3. Co oznacza dla Ciebie być "Alien" a "Aliens"?
Alien jest to jedna osoba, może zrobić wszystko nie ma ograniczeń. Swój zespół traktuje na poważnie i jest tolerancyjna wobec innych. Natomiast Aliens jest to rodzina, nie da się tego inaczej określić. Duża grupa ludzi, która ma te sama zainteresowania i powiększa się z każdą minutą na tym świecie.

4. Jak długo jesteś fanką TH?
Cóż, od niedawna. Tokio Hotel znałam jako mała dziewczynka, bo na stacji w Mc'Donaldzie były akurat takie grające statuetki. Wybrałam tą z Tokio Hotel, bo mi się najbardziej podobała, a przede wszystkim dlatego, że była na nim dziewczyna (miałam wtedy 5 lat) teraz śmieję się z tego, bo Billa nie da się pomylić z dziewczyną. Moja siostra ich słuchała, ale przestała i de facto ich płyty wylądowały na strychu, a książka z wywiadem u mnie. Starałam się kiedyś za nią zabrać, ale jakoś mi nie wychodziło. Potem gdy grzebałam na strychu w płytach, natrafiłam akurat na Schrei puściłam ją sobie i od razu się zakochałam! Przesłuchałam wszystkie płyty, obejrzałam teledyski, zgrałam na MP3 i w końu przeczytałam tę książkę. Miało to miejsce jakiś rok temu, dwudziestego siódmego września, od tamtej pory jestem jedną z Aliens.

5. Jakie książki mogłabyś mi polecić do przeczytania?
To wszystko zależy od tego, jakie czytasz, ale zdecydowanie: Eragon, Szeptem, Dom Nocy, Wybrani, Pragnienie, Tożsamość Anioła, Anna we krwi, Życie Pi, Wiatr przez dziurkę od klucza, Felix, Net i Nika, Harry Potter, Igrzyska Śmierci, Black Ice.

6. Dlaczego akurat wybrałaś danego członka TH na bohatera swojej historii? Czemu akurat On, a nie któryś z pozostałych?
Wybrałam Billa, ponieważ najbardziej mi pasował do tej historii. Będzie dobrym mentorem dla mojej bohaterki. Przewodnikiem po zupełnie innym świecie. Inni też będą, ale tę historię zupełnie pozostawiam w rękach Billa i Toma.

7. Twoja ulubiona piosenka Tokio Hotel to...?
Zdecydowanie nie mam jednej, ale gdyby się tak dłużej zastanowić to  In Your Shadow I Can Shine.

8. Jak powstała Twoja bohaterka? Dlaczego postanowiłaś ją taką stworzyć?
Stworzyłam ją na wzór osoby, którą chciałabym być w przyszłości, wplotłam w nią moje odczucia, poglądy i emocje. Jest odzwierciedleniem mnie samej, chociaż są niektóre aspekty, których bym nie powiedziała lub bym nie zrobiła. Stworzyłam ją odmieńcem, bo teraz takich ludzi po prostu się miażdży. Nie mają szans na prawdziwą przyjaźń, miłość. Na to, co jest dla nas teraz najważniejsze. Gubią się w realiach życia, a w najgorszych przypadkach popełniają samobójstwa. Chciałabym Wam pokazać, jakie uczucie ma taka osoba, jak świetnie potrafi grać przed innymi. Możecie sami zobaczyć to w mojej powieści.

9. Czy planujesz stworzyć jeszcze jakieś FF, czy dajesz sobie raczej chwile wytchnienia?
Zdecydowanie nie chcę wytchnienia! W mojej głowie tworzą się już cztery pomysły na kolejne FF, więc możecie liczyć na więcej.

10. Opowiedz mi coś o sobie w kilku zdaniach :*
Eee, ale co ja mam Ci powiedzieć? Lubię słuchać rocka. Przyjaciół dobieram sobie ostrożnie, trwa trochę zanim im zaufam. Mieszkam pod Wrocławiem. Nie lubię się przytulać. Jestem Potterhead, Echelon, Idiot, Killjoy i fanką Muse. Uwielbiam oglądać horrory. mimo iż się potem panicznie boję, ale to tylko, gdy oglądam w dzień. Lubię prażynki bekonowe *.* Liczę na więcej rozdziałów z Twojego opowiadania!


Mam nadzieję, że odpowiedzi Ciebie zadowoliły, dodaję je dzisiaj, bo obchodzisz dziś dwudzieste urodziny! Wszystkiego najlepszego! Spełnienia marzeń, dużo weny, doczekania się nowej płyty i przede wszystkim wspaniałych przyjaciół i hucznej imprezy!  Dee

7 komentarzy:

  1. Oooooo <3 Dziękuję :* Aż się popłakałam czytając końcówkę :') Oczywiście mogę zdradzić, że z akcji mojej "powieści" wychodzi 39 rozdziałów + będzie 40 bonusowy :D Więc będziesz miała dużo czytania :D Dziękuję jeszcze raz za życzenia i życzę dużo weny <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację. Tak czytam, czytam i patrze: Potterhead! Też żyję w tym magicznym świecie. Może cię zainteresuje moje ff (mam nadzieję, że lubisz opowiadania bez kanonu) http://hp-po-drugiej-stronie.blogspot.com/

    Co do tego twojego opowiadania to tak: naprawdę ładnie piszesz i dobierasz słowa. Umiesz przelać daną myśl na papier. Świetnie kreujesz świat przedstawiony i bohaterów, ale nie obraź się: nie będę czytelniczką tej historii. Owszem czasem zajrzę zobaczyć jak sobie radzisz, ale na na to, że stanę się fanką nie licz. Nie to, że nie lubię TH, wręcz przeciwnie:kocham ich. Jestem z nimi od samego początku, gdy zaczynali, ale zwyczajnie nie cierpię ficów na temat gwiazd. One maja swoje życie i niech sobie swoim życiem żyją. Wole fikcję na temat fikcji , książek , filmów, seriali, komiksów.

    Mam nadzieję, ze Cię nie uraziłam. Jeśli napiszesz coś z innego universum to daj mi znać.

    Na pytania odpowiem w wolnej chwili.

    Pozdrawiam,
    Fanka TH oraz HP.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie uraziłaś mnie, naprawdę. Cenię sobie zdanie innych, cieszy mnie to, że będziesz tu zaglądać. No tak jestem Potterhead, jak się już nim jest to nie ma odwrotu. Z chęcią przeczytam odpowiedzi na pytania, a gdy zacznę pisać coś innego niż FFTH, mam już takie opowiadanie tylko najpierw muszę skończyć te, to z pewnością dam Ci znać. Odwiedzę twojego bloga z wielką przyjemnością!

      Usuń
    2. Odpowiedziałam już na pytania. Jak jesteś ciekawa to zapraszam.

      Usuń
  3. Odpisałam na pytania, dziękuję za nominację! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! W takim razie zabieram się do czytania :3

      Usuń