poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Liebster Award II

Jak widać zostałam nominowana po raz drugi do LBA, z czego się naprawdę cieszę, gdyż w ogóle nie sądziłam, że dostanę tę nominację po raz drugi. Co prawda dostałam ją już dawno, bo dwudziestego szóstego lutego, ale jakoś dopiero dzisiaj to zauważyłam. Toteż odpowiadam na pytania i serdecznie dziękuję, Madlen Angel , za nominację! 


Zasady:
„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.

Nominowani przeze mnie (kolejność jest zupełnie przypadkowa):
3. Martie
4. K'Bill
6. Feeling

Moje pytania:
1. Gdybyś mogła przenieść akcję swojego opowiadania na inną planetę, którą byś wybrała i dlaczego?
2. Utwór opisujący Twój charakter to...?
3. Możesz być dowolnym przedmiotem, jaki jest Twój wybór i dlaczego akurat ten?
4. Skąd wzięło się imię Twojej głównej bohaterki?
5. Ile procent własnych przeżyć jest w Twojej twórczości, a ile pozostaje Twoją wyobraźnią?
6. Gdybyś mogła spędzić cały dzień z celebrytą, kto by to był?
7. Ulubiony autor książek?
8. Czy każda z postaci wykreowanych przez Ciebie ma jakąś twoją cechę charakteru lub wyglądu? Jeśli tak, to jaką?
9. Siedzisz sama w pokoju z osobą z problemami psychicznymi, dajmy na przykład schizofrenię, jakie pytanie przyszłoby Ci pierwsze do głowy? 
10. Co według Ciebie powinno zawierać opowiadanie doskonałe (bo wiadomo, że idealnych nie ma)?
11. Twój najbardziej znienawidzony kolor to...?

Pytania do mnie wraz z odpowiedziami:
1. Za co lubisz swojego idola?
Cóż, nie mam jednego idola, ale są pewne cechy, które ich łączą. Z pewnością lubię ich za poczucie humoru, którego mi dość często brakuje; za fenomenalne pomysły: za tolerancję wobec innych ludzi; oraz za oryginalność.
2. Ulubiony ff?
Nie mam takiego, jest zdecydowanie za dużo świetnych fan fiction, bym mogła wybrać tylko jedno.
3. Ulubiona książka?
Ugh, nie lubię pytań, na które nie mogę dać prostej odpowiedzi. Nie mam jednej ulubionej książki, za dużo czytam, bym mogła mieć tak ograniczony wybór. Choć moją pierwszą miłością zostanie już na zawsze Eragon autorstwa Christophera Paolini.
4. Dlaczego pisanie?
A dlaczego by nie? Pozwala mi odciąć się na chwilę od rzeczywistości, wchodzę w inny świat, utożsamiam się ze swoimi bohaterami. W pisaniu odnalazłam spokój, to tutaj mogę przedstawić świat z mojej perspektywy, zmusić ludzi do myślenia. Bez tworzenia jest mi źle, o czym właśnie niedawno się dowiedziałam, bowiem przez miesiąc nic nie pisałam. Teraz wiem, jak ważne to dla mnie jest, jak bardzo pozwala mi zapomnieć o problemach. Bez pisania nie byłabym tą samą osobą, bez pisania nie poznałabym tylu ludzi. Można by rzec, iż pisanie jest dla mnie wszystkim. I w stu procentach bym się z tym zgodziła.
5. Jaka jest twoja pasja?
Moja pasja? Nie mam pasji, chyba że słuchanie muzyki i pisanie się zalicza, wtedy to stanowi moją pasję. A, i oczywiście czytanie książek.
6. O czym marzysz?
To pytanie zawsze sprawia mi najwięcej trudności. Nie wiem o czym marzę. Może marzę o przyjacielu? Może o lepszej relacji z rodzicami? Może o studiach za granicą? Naprawdę nie wiem, trudno jest mi zdecydować.
7. Gdzie chciałabyś pojechać?
Jest takie jedno miejsce, które za wszelką cenę chciałabym odwiedzić i jest to Grenlandia.
8. Twój idol to...
Jak wspominałam wcześniej, nie mam jednego idola. Za to moim idolem od dzieciństwa jest Billie Joe Armstrong, wokalista zespołu Green Day.
9. Ulubiona piosenka?
Znowu takie pytanie... Hm, piosenką, którą wielbię odkąd zaczęłam się miłować w muzyce jest Teenagers - My Chemical Romance.
10. Ulubiony film?
Spokojnie mogę powiedzieć, że Wyspa Tajemnic z Leonardo DiCaprio w roli głównej.
11. Ulubiony przedmiot w szkole?
Ze względu na to, iż jestem humanistką, odpowiedź jest oczywista. Język Polski oraz Historia.


W ciągu ostatnich kilku dni doszły do mnie kolejno nominacje od Invaded96, Ka. oraz xoxo, za które mocno dziękuję i mam Was ochotę uściskać! Choć tego nie zrobię, bo tego nie lubię. Także... niżej zamieszczam odpowiedzi na Wasze pytania, gdyż wszystkie osoby, jakie chciałam nominować, podałam już wyżej. Miłego czytania :> 

1. Jakie są według ciebie najciekawsze sceny przedstawiane w opowiadaniach?
Chyba nie mam jednego rodzaju ulubionych scen w opowiadaniach, ale zdecydowanie lubię, kiedy bohaterowie się ze sobą kłócą, i to dość żarliwie. 
2. O czym najbardziej lubisz czytać?
Trudno jest mi wybrać jedną, konkretną rzecz. Lubię czytać praktycznie wszystko, nie ma u mnie ograniczeń, choć nie ukrywam, że da się podbić moje serce zagadkami umysłowymi, gdzie czytelnik musi sam dojść do odpowiedzi, gdyż autor pozostawi tylko wskazówki i nie powie wprost, o co tak właściwie mu chodziło.
3. Czy interesuje cię literatura typu Harry Potter itp?
Tak, taka literatura mnie interesuje. W szczególności, że seria o Harrym Potterze jest jedną z moich ulubionych.
4. Najlepsza książka jaką kiedykolwiek czytałaś/eś? Podaj autora i jej tytuł.
Niestety nie posiadam takowej. Lecz jedną z najlepszych książek polskich, jaką kiedykolwiek miałam okazję przeczytać, jest Pan Lodowego Ogrodu autorstwa Jarosława Grzędowicza.
5. Jakich zespołów najczęściej słuchasz?
Najczęściej słuchanymi zespołami przeze mną są: Tokio Hotel, My Chemical Romance, Green Day, Kasabian oraz Arctic Monkeys.
6. Ulubione danie?
Jednogłośnie stwierdzam, że Sushi jest moim ulubionym daniem.
7. Co robisz w wolnym czasie?
W wolnym czasie kocham czytać książki czy też opowiadania, przepisywać teksty piosenek i uczyć się ich na pamięć, układać fabułę własnego opowiadania, często też zdarza mi się rozmyślać.
8. Czego nigdy nie zrobisz?
Nigdy nie przestanę siebie krytykować.
9. Najgłupsza sytuacja, w której brałaś/eś udział?
Daj mi chwilkę, niech no to się ja zastanowię... Wydaje mi się, że było to wąchanie butów mojej siostry, by ta zagrała ze mną w moją ulubioną grę. Oczywiście wygrała ze mną po piętnastu minutach. Smród jej stóp do dnia dzisiejszego mnie prześladuje.
10.Ulubiony kolor?
Cóż, mam wybrać tylko jeden? Niemożliwe. Czarny, bordowy oraz turkusowy - święta trójca
11. Czym się interesujesz na co-dzień?
Zdecydowanie muzyką, tak, to jest właśnie to, czym interesuję się na co dzień.

Ka.:
1. Napisałaś kiedyś coś, czego bałaś się lub wstydziłaś, opublikować? Jeśli tak, podziel się tą historią.
Tak, mam taką jedną historię, którą początkowo bałam się opublikować, ale teraz jestem do niej przekonana. Skończę swojego aktualnego bloga i zaraz potem się za nią zabieram, prolog i rozdział pierwszy w połowie mam już napisane.
2. Myślisz, że za kilka lat wciąż będziesz aktywnie uczestniczyć w świecie FFTH?
Sądzę, że nadal będę tutaj egzystować. Ale czy aktywnie? Tego już nie jestem pewna.
3. Jakie masz pasje poza pisaniem?
Jak wcześniej pisałam: czytanie oraz słuchanie muzyki, jeśli się zalicza.
4. Co zawdzięczasz pisaniu opowiadań?
Z pewnością zawdzięczam im: wolność słowa - nie boję się wyrażać swojej opinii, inne poglądy na niektóre rzeczy, odstresowywanie się, a także zaprzątnie mi głowy "ważniejszymi" rzeczami niż moje osobiste problemy, z którymi nie daję sobie już rady.
5. Czego nigdy byś nie przeczytała w FFTH?
W zasadzie nie ma rzeczy, której bym nie przeczytała w świecie FFTH, pochłaniam wszystko, co wpadnie mi w ręce i staram się każdy wpis komentować, by dać znać, że wciąż jestem.
6. Co byś zrobiła, gdyby Twoje opowiadanie trafiło w ręce Toma/Billa/Gustava/Georga?
Gdyby trafiło w ręce bliźniaków, zestresowałabym się, zawstydziła i prawdopodobnie chciałabym się znaleźć milion kilometrów pod ziemią, zaś gdyby trafiło w ręce The G's, również bym się zestresowała, ale chciałabym usłyszeć ich opinię na jego temat, wysłuchać rad dotyczących ich postaci.
7. Jakie jest Twoje ulubione opowiadanie FFTH?
Za dużo ich przeczytałam, bym mogła wybrać tylko jedno.
8. Jeśli miałabyś okazję spotkać się, z którymś z chłopaków z TH, który by to był i dlaczego?
Najbardziej prawdopodobne jest to, iż wybrałabym Billa. A dlaczego? Cóż, sama do końca nie wiem. Jest wrażliwy, więc potrafiłabym się z nim dogadać, uwielbiam brzmienie jego śmiechu, a niemiecka mowa jest okropnie hipnotyzująca, nie oceniłby mnie po wieku ani po wyglądzie. Możliwe, że to z nim znalazłabym najwięcej wspólnych tematów do rozmów. Ano i jeszcze jestem młoda, bo trzynaście lat, i dość niska, więc wpakowałabym mu się na barana. O! O! O! Wybrałabym go, ponieważ chciałabym zapytać go o kilka rzeczy, a także dokładniej przyjrzeć się jego kolczykom oraz tatuażom. 
9. Zgodziłabyś się spędzić noc z Billem/Tomem/Gustavem/Georgiem, gdyby Cię do tego namawiał i potem byście mieli już nigdy więcej się nie zobaczyć?
To wszystko zależy, jak interpretuje się słowo "spędzić". Jeśli chodziłoby o całonocną rozmowę na tryliard tematów, oglądanie filmów, podziwianie gwiazd, czy też wybranie się na festiwal muzyczny - to tak. Jeśli ograniczałoby się to do przebywania w sypialni któregoś z nich - zdecydowanie nie.
10. Czy jest jakieś opowiadanie lub jego autorka, które/a szczególnie wpłynęło/a na Twoją twórczość?
Na moją twórczość może nie, ale są dwie osoby, które wpłynęły na mnie, czyli można to podciągnąć, że jeśli zmieniły częściowo mnie, to i moja historia się zmieniła. I są to: Charlie TH oraz Patrycja Hry.
11. Jeśli miałabyś procentowo określić, jak wiele Twoja bohaterka "ma w sobie" Ciebie, ile by to było?
Nicka procentowo "w sobie" ma mnie 51,99%.

1. Od którego roku jesteś fanem TH?
Od września 2013 roku.
2. Co najbardziej podoba Ci się w Billu/Tomie/Gustavie/Georgu?
Po kolei, to tak: W Billu najbardziej podoba mi się jego wrażliwość i sposób wyrażania siebie, w Tomie pewność siebie oraz umiejętność zachowania swojego życia prywatnego tylko i wyłącznie dla siebie, w Gustavie spokój, z jakim podchodzi do świata, a także fenomenalną grę aktorską, zaś w Georgu ubóstwiam poczucie humoru i docenianie prac innych.
3. Ulubiona piosenka TH?
Niestety najgorsze pytanie, jakie można mi zadać. Wybiorę te, które mi pomogły - Zoom Into Me, That Day, Leb Die Sekunde, World Behind My Wall oraz In Your Shadow I Can Shine.
4. Ulubiony film?
Odpowiedź, jak wcześniej. Wyspa Tajemnic z Leonardo DiCaprio w roli głównej.
5. Przy jakiej muzyce piszesz notkę na bloga?
Mam całą playlistę z ponad setką utworów, a lista cały czas się wydłuża, przy której tworzę.
6. Czy piszesz notki na bieżąco czy masz je w zanadrzu?
Każdy rozdział powstaje w niedziele, więc mam trzy dni bym się nad nim dokładnie zastanowić, potem dodaję go na bloga, ówcześnie dwa razy sprawdzając, czy nie ma błędów.
7. Z czego czerpiesz inspiracje do pisania swojego bloga?
Inspiracja jest tak naprawdę wszędzie, ale przeważnie ze snów. Moje opowiadanie jest przemyślane od początku do końca, muszę tylko teraz ubrać to w słowa, co nie zawsze idzie łatwo.
8. Czy kiedykolwiek wzorowałaś się na blogu innej osoby?
Nie, nigdy. A jeśli dostrzegasz jakieś podobieństwo, jest ono naprawdę przypadkowe.
9. Jakie jest Twoje największe marzenie?
Największe marzenie, pytasz. Chyba w pełni zaakceptowanie siebie.
10. Ulubiony rodzaj książek?
Moim ulubionym gatunkiem książek już na zawsze zostaną horrory z istotami typu: duchy, wampiry, upadłe anioły, zmiennokształtni czy też smoki.
11. Ile jesteś w stanie przeczytać książek w ciągu roku?
Dziennie czytam jedną godzinę, czyli pięćdziesiąt stron. Załóżmy, że przeciętna książka ma trzysta pięćdziesiąt stron, więc przeczytanie jej całej zajęłoby mi siedem dni, tydzień. W ciągu roku mamy dwanaście miesięcy, a w nim cztery tygodnie, pi razy oko. Mniej więcej w ciągu roku byłabym w stanie przeczytać czterdzieści osiem książek.


Jeszcze raz bardzo dziękuję za nominację i mam nadzieję, że odpowiedzi są satysfakcjonujące! ^^

4 komentarze:

  1. DZIĘKUJĘ, ZASKOCZYŁAŚ MNIE! KOCHAM CIĘ!! <3 NAJLEPSZY PREZENT URODZINOWY EVAH :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację kolejny raz! ♥ Na nominację już odpowiedziałam, więc jeśli masz czas i ochotę, możesz zajrzeć, co tam naskrobałam :)))!

    OdpowiedzUsuń
  3. Z związku z tym, że nie mam czasu na tworzenie innych pytań i nie chcę też rozsyłać tego "łańcuszka" dalej po prostu odpowiem na twoje pytania w tym komentarzu:

    1. Gdybyś mogła przenieść akcję swojego opowiadania na inną planetę, którą byś wybrała i dlaczego?
    Na żadną.
    2. Utwór opisujący Twój charakter to...?
    To chyba najtrudniejsze pytanie jakie mogłaś mi zadać. Nie potrafię wybrać konkretnej piosenki, ale myślę, że mogłabym powiedzieć, że poniekąd opisuje mnie płyta Marii Peszek "Jezus Maria Peszek" - jest tam dużo mnie, moich uczuć i poglądów.
    3. Możesz być dowolnym przedmiotem, jaki jest Twój wybór i dlaczego akurat ten?
    Wybrałabym książkę, bo je uwielbiam, a poza tym wzbogacają ludzi (jeśli się je czyta oczywiście).
    4. Skąd wzięło się imię Twojej głównej bohaterki?
    Aimee wzięło się od córki Ozzy'ego Osbourne'a. Czytałam na wakacjach jego autobiografię i tam znalazłam to imię.
    5. Ile procent własnych przeżyć jest w Twojej twórczości, a ile pozostaje Twoją wyobraźnią?
    W pierwszym opowiadaniu było bardzo dużo mnie, moich emocji i własnych przeżyć, w moim obecnych opowiadaniu nie ma zbyt wiele moich przeżyć, bo i fabuła jest trochę... dziwna.
    6. Gdybyś mogła spędzić cały dzień z celebrytą, kto by to był?
    Nienawidzę celebrytów. Nie wybrałbym nikogo.
    7. Ulubiony autor książek?
    Jakub Żulczyk.
    8. Czy każda z postaci wykreowanych przez Ciebie ma jakąś twoją cechę charakteru lub wyglądu? Jeśli tak, to jaką?
    Nigdy się nad tym nie zastanawiałam. Kiedy tworzę postać nie nadaję jej moich cech (pomijając Indię - tworząc tą postać zrobiłam to poniekąd świadomie, aby wyrzucić złe emocje z siebie), chociaż być może tak jest, że nieumyślnie każda z nich ma w sobie coś ze mnie, a ja nie zdaję sobie z tego sprawy.
    9. Siedzisz sama w pokoju z osobą z problemami psychicznymi, dajmy na przykład schizofrenię, jakie pytanie przyszłoby Ci pierwsze do głowy?
    "Jaki on/ona ma problem, z czym się boryka?"
    10. Co według Ciebie powinno zawierać opowiadanie doskonałe (bo wiadomo, że idealnych nie ma)?
    Emocje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgubiłam odpowiedź na ostatnie pytanie, wybacz. Myślę, że nie ma takiego koloru.

      Usuń